foundmissing.cz | Methodology
14378
page,page-id-14378,page-template,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.5,vc_responsive
main1-1

MOTOR VAŠEHO EKONOMICKÉHO RŮSTU A MAXIMÁLNÍHO VÝKONU

Net Promoter Score (NPS®) je nejpopulárnější a nejosvědčenější metoda pro měření zákaznické loajality. Model Net Promoter je přístup, ve kterém používáte NPS pro zlepšení loajality zákazníků a zajištění ziskového růstu. Na základní úrovni můžete implementovat NPS a model ve čtyřech krocích:

6832

KRITICI

482

OTEVŘENÉ PŘÍPADY

6320

UZAVŘENÉ PŘÍPADY

2345

NOVÍ PODPOROVATELÉ

otazka

1. POLOŽTE OTÁZKU NET PROMOTER

Pro stanovení vašeho NetPromoter Skóre začněte tím, že se zeptáte na jednoduchou otázku: „Jak pravděpodobné je, že byste nás doporučili přátelům nebo kolegům?“ Zeptejte se a rozdělte zákazníky podle jejich odpovědí. Získáte jasnou míru věrnosti vaší společnosti očima zákazníků.

2. ROZDĚLTE ZÁKAZNÍKY DO KATEGORIÍ PODLE JEJICH ODPOVĚDÍ

Zákazníci odpovídají na jednu otázku na stupnici 0-10. Jejich odpovědi určí, do které kategorie spadají.

02
03

3. SPOČÍTEJTE SI VAŠE NET PROMOTER SKÓRE

Spočítejte procento zákazníků, kteří jsou podporovatelé a kritici. Odečtěte procento kritiků od procenta podporovatelů. Například 100 zákazníků reaguje na průzkum takto:

NPS = % podporovatelů – % kritiků

NPS = 25% – 35%

NPS = -10%

Po aplikaci modelu Net Promoter cíleně pracujte na zvýšení počtu podporovatelů a snížení počtu kritiků. Sledujte, jak strategické a taktické změny mění výsledek.

4. APLIKUJTE MODEL NET PROMOTER

Jelikož program Net Promoter není tradiční program na zlepšení spokojenosti zákazníka, samotné měření NPS nevede k úspěchu. Je třeba dodržovat přidružený operační model a cíleně měnit zákaznickou zkušenost. Používejte vhodný software a obchodní metody, abyste zaměstnancům poskytli informace v reálném čase a aby oni mohli reagovat na zpětné vazby od zákazníků a dosáhnout měřitelně lepších výsledků.

speed

VÍCE NEŽ HRA ČÍSEL

Program Net Promoter není tradiční program na zlepšení spokojenosti zákazníka, jen samotné měření NPS nevede k úspěchu. Společnosti musí dodržovat disciplínu, aby zlepšily loajalitu zákazníků a ziskový růst.

 

Musí mít odhodlané vedení, správný software a obchodní metody, aby zaměstnancům poskytli informace v reálném čase tak, aby mohli reagovat na zpětné vazby od zákazníků a dosáhnout výsledků. Konečným testem pro každý projekt je zda pomůže organizaci doladit motor ekonomického růstu tak, aby pracoval na maximální výkon. Ujasňuje a zjednodušuje zaměstnancům práci a umožňuje vytvářet spokojené zákazníky a nadšence? Pomáhá jim identifikovat a aktivovat nejcenějsí klienty? Umožňuje jim porovnat svou výkonnost každý den, týden a měsíc? Pojmy „podporovatel“, „pasivní zákazník“ a „kritik“ tyto funkce splňují a dělají z firem hvězdy programu Net Promoter.

understand
palec

JE TO SUPER MODEL

Nejúspěšnější podniky používající Net Promoter Systém si sestavují kompletní provozní model s důrazem na NPS. Skutečného zlomu ve výkonu dosajují tehdy, když firma nahradí výzkumný model za provozní, který se stane součástí firemní kultury. Provozní model Net Promoter obsahuje všechny prvky potřebné pro úspěch programu orientovaného na zákazníky. Poskytuje osvědčené postupy pro to, jak sbírat, vyhodnocovat a reagovat na zpětné vazby od zákazníků s cílem optimalizovat dlouhodobé finanční přínosy.

    Sorry, no posts matched your criteria.
Přihlašte se k odběru novinek!
Zadejte Váš email. Nezneužijeme ho.